sehari sebelum puasa :DD

10 august 2010 ; macam macam perkara menarik yang berlaku .

waktu pagi ; wohoo aku , aien n amer pegi todayy weyh . best kuar dengan dorangg . tak banyak cekadak :D . ingat tak pegi sebab hujan tapi memandangkan hujan dahh berhenti , pegi lahh naik bas . alahh baru 50 senn jehh . tak mahal sehh . jap kitorang sampai today pukul 9.45 gituu . wahh tak macam awal pulakk enn . semua orang tengok semacam jehh , mana taknyaa . amer pakai uniform . HAHA :DD . tunggu giant bukak lambat sehh . nak beli coklat . pusing pusing kat today macam orang bodohh . then terus pegi giant pusing dekat 30 minit kat dalam giant sebab tak tau nak beli apa lagii . last last beli chocolate fingers dengan mochachips . amer beli oreo 'putar , jilat , celup , makann' . aien pulakk beli chipsmore . haa cari aiskrim takda seyhh . terus keluar todayy . woho masa kat flyover today main jerit jerit sebab takdaa orang . HAHA . then masaturun tangga nehh aku paling tak suka. bolehh pulakk aku jatuh terduduk atas tangga . waa malu sehh . amer ketawa macam apa . licin dohh . yang geram tuhh jatuh bukan sekali tapi dua kali . ouhh shit (!) .

waktu tengahari ; mula mula azma sampai . then gemok dengan nazmi pulakk . ee mokk siot jehh mintak air . takpelahh sesekali belanja . apa salahnya . lagi pun esok puasa . tapi yang geram tuhh air aku pun dia sebat . takpe sabar :D . time izhar sampai dahh bukak cerita yang mengarut nehh . unsur biru banyak sangat . siot ahh budak budak nehh :D . aku malas nak dengar naik atas terus . 

waktu rehat ; bermula pesta makan . hee syamie bawak kek pisang . sedap woo . makan makan . then hantar coklat kat izhar n azmaa . waa sayang aku dah jeling aku . ajak dia turun bawahh makan puas puas . dia pun turun lahh . dapat makan kek , mochachips dengan coklat . wahh hepy dia . muka gembira jehh . aku senang tengok dia happy jehh ;) . alhamdulillah .


waktu malam ; goshh (!) . tusyen ouhh . takpelahh . lagipun tak bosan . ada syamie , shariman , fariz dengan mirul , ouhh dorang lawakk sehh . best kawan dengan dorang . baik baik tak penah tegur terus kawan . hee , fariz mengong . teacher ajar pegi tengok pokok kat luar . ada apa ntahh . gelakk jehh dia buat macam tuhh . kalau tak fariz buat hal mesti shariman . sengal dohh . HAHA :DD .

perkara buruk yang berlaku sepanjang hari;
  1.  jatuh tangga kat fly over today dan digelakkan oleh amer dan aien . ==
  2. kena rotan dengan cikgu arif sebab pakai baju sukan . shit (!) .
  3. razi tak kena baihh . kena 'padan muka' . tak pe kauu  . tengok nanti :D
  4. bie nehh main sepak sepak batu . sakit dohh kaki aku . haiyaa .
  5. nadd cakap aku bau rokok . pehh siot ahh . =="