cannot feel your love ;((

bie , aku tak dapat rasa kau still sayang aku . nak tahu kenapa . aku senaraikan yea .

1. kau buang gambar2 yang aku pernah hantar just tinggal 2 jehh kan ?
2. kau banyak simpan gambar ashfiera . i know im not perfect like her . 
3. kau simpan **** dalam fone . ngamuk weyhh .
4. kau lebih pentingkan kawan kau dari aku .
5. masa pegi tengok izhar , kau lagi nak rapat dengan ashfiera . kau pun macam malas nak layan aku . so aku buat bodoh jelahh , takkan aku nak terhegeh2 pegi kat kau . nanti kawan kau cakap ape pulakk en . 

kalau kau dahh ada simpan perasaan kat perempuan lain , just cakap kat aku . aku takkan marah . aku sedar aku bukan terbaik untuk kau . aku dahh cuba bagi yang terbaik untuk kau . aku just nak kau tahu aku sayang kan kau . aku takut nak cakap benda nehh depan depan sebab aku tak bolehh nak cakap . sampai sekarang aku tak bolehh hilangkan perasaan cemburu aku bila kau dengan ashfiera . aku tak tau kenapa . hmm , aku harap kau faham aku . aku dahh cukup sabar dengan kau . tapi sayang aku kat kau tak pernah kurang . apa bukti ? kawan aku suruh putus dengan kau . then couple dengan budak form five . kalau sayang aku kat kau dahh kurang , aku dahh buat apa membe aku cakap tapi sebab aku sayang kat kau , aku still dengan kau and aku taknak clash dengan kau , aku sayang kau sangat sangat ;((