yaww (!)

huu eyfaa tak datang lagi hari nehh :( . bosann gilaa .kau sakit ehh ? tak bagi tahu punn . aku risau kau tauu . really miss youu eyfaa ;(

the day after monday ; pagi macam biasa datang tusyen . but but , aku penat daki bukit yang permai dan indahh tuhh :DD . mak aku hantar sampai depan bank . pehh jalan kaki ahh jawab nyaa . takpelahh , exercise . bakar lemakk . cepat kurus :DD .  sampai depan library , kunci lagi , berantai pulakk tuhh . grr (!) . buad penat aku lagi naik tangga sampai tiga tingkat . stay surau jelahh . buad kerja math . huh suck (!) . 

bie , actually masa awak pijak tangan saya tuhh , sakit sangat tau . tapi takpelahh . saya maafkan awak . saya taknak cakap kat awak . harap awak faham yea . but but , thank you coz take care of me . memang sekarang saya asyik sakit . i like youu , i miss you , i love youu so much ! . 

wahh esok nak pegi makan . haa , aku suka . aku suka ! dengan my razey , adam , amer , reza n maybe azli . tapi kalau bolehh azli takyahh pegi sebab lagi bagus dia date dengan aspaa rite ? merapatkan hubungan :DD . weyhh jap . pahal aku sorang perempuan nehh ? alalaaa . segan pulekk !  takpelahh . buad bodohh sudaa . 

to my lovely bestie ; imissyouu lahh nenek . datangg lahh . banyak benda nak gossip nehh .