the letter ;(

tadi masa aku nak balik , aku ada bagi dia sepucuk surat . aku harap dia baca . aku bukan apa , just tak bolehh nak bincang dengan dia berdepan . aku takut aku bisu kat situ . better aku bagi surat . lantak dia nak kata aku nehh jiwang kea . apa kea . aku tak peduli . yang penting apa yang aku pendam dahh lepas sekarang . aku puas hati . aku tunggu keputusan dia sama ada nak berubah or clash . tapi aku harap dia buat keputusan yang tepat . aku kalau bolehh tak nak clash dengan dia . tapi kalau dah takdir , nak buat macam mana lagi . pasrahh jelahh . bie , iloveyouusomuchh <33 . awak separuh dari hidup saya . never be replaced . ur the last . promise that ;(


fitri , kau jangan risau yea . aku akan ajar kau math chapter 15 tuhh yeah . (not sure lahh chapter berapa) . kalau ye pun jangan sampai mengamuk meradang depan aku . HAHA :DD . tapi comel kau buat macam tuhh . hee .


to that girl named fieqah ; fuck youu lahh (!) . kau takpayahh lahh nak sound2 aku . aku tau lahh jaga diri . cehh muka macam taik . jangan sampai aku buat kau budak wanted aww . jangan main2 . kau tulis apa kat ms 'zhafian ever' or ' fieqa love some one' . HAHA :DD . syok sendiri lahh kau nehh . kalau budak bawah umur tuhh , buat cara budak bawahh umur . takyahh berlagak pandai , berlagak kau besar dari aku . ee kau tu sekali titik je dahh melalak agak nya . bhabi . aku block kau dari ms . berlagak kau dahh cukup agama okayy . aku tak suka orang jaga tepi kain aku . macam kau . kau memang suka jaga tepi kain orangg . ntahh2 kau jaga tepi coli orang kan . last word ; dont disturb my life , i know u jelous rite ? HAHA :DD . do i care ? go to hell lahh . ihateyouusofuckindamndamndamnmuchh bitchy (!) mengata dulang paku serpih . mengata orang , kau yang lebihh . wekkk :p