hari temu mesra ;)

wahh . hari nihh hari temu mesra . HAHA :DD . memang kena basuhh habis ahh budak budak nehh . aku pun sama . cikgu cakap aku tulis macam kura-kura . wahh . mana ada . aku tulis cepat macam cacing . HAHA :DD . then cikgu cakap aku malas . yeahh thats right lahh miss wong . pasal sya mesej dengan siapa , siapa boyfie saya , cikgu tak yahh tau okayy :D . 

mak , yang mak tengok tu bukan razi tapi kawan baik dia , azli . salahh orangg . azli rendahh :DD
kesian eyfaa . ehh kau sabar jea doe . perempuan tuu bukan bagus mana nak di bandingkan dengan kau . kau lagi better dari dia lahh . yang penting kau bukan nya top 30 tapi top 10 kan ? takyahh fikir sangat . nehh baru mid year , belum trial . nanti kau buat yang the best yea sayangg .

razi , tengs sebab ambik berat pasal saya semula . awak dahh faham saya nehh macam mana kan . saya memang cepat cemburu . lagi lagi kalau perempuan tuu banyak buat hal n menggedik dengan awak . saya memang sayangg awak sangat2 . saya harap awak berubah jadi yang macam dulu . more caring about me . btw ,tengs bie ;)

* saya sekarang dahh tak tahu nak tulis apa . thank youu membaca :DD