damn =="

takda maksud eah nak tulis title macam tuu . :DD

ehh bie . awak nehh buat saya geram je . kenapa awak tak cakap awal2 awak ngantuk ? kalau cakap kan senang . saya tak call awak lahh . penat buat super saver . nasib baik eyfaa ada . ahh suka hati awak . yang penting saya sayangg awak tauu ;(
whoa . hari nehh hari menyeram kan . tak macam gelap pulakk enn kan sekolahh . pehh takut aku . rasa macam no more tomorrow . memang gelap . dah lahh blackout . nasib baik eyfa ada kat sebelahh . then pening2 lalat . whoa pahal aku nehh sakit ajea . huh ! bosann ahh asyik sakit jehh . bie , saya suka awak . kalau bolehh saya nak kiss awak tadi tapi tak kena tempat :DD . saya suka awak buat macam tuhh . tengs ;)

heeyyy sam . eyfa love youu lahh . more than capital m . please lahh terima dia balik . i know umur u tak panjang . tinggal dua tahun jea lagi . tapi takkan u nak tengok dia sedih hari2 . dia cakap u yang terbaik okayy . about fasz , campak pegi longkang jehh . muka macam taik :DD . HAHA . she love youu so much lahh encik iskandar bin nasir .

* dont jugde book by its cover , bodohh lahh dah merepek pulakk . HAHA :DD . aku sebenarnya taknak campur hal orang tapi nehh demi kebahagiaan eyfaa . walawehh jiwangg . one more , jangan buat benda yang romantik kat sekolahh . bahaya tauu . hee .