busukk ! :D

whoaa . ada sekor monyet hantar text kat sekor lagi monyet . monyet tu menyatakan bahawa monyet yang menerima sms ni sangat pandai . terima kasih :D . aku lahh monyet yang menerima sms tu . haha .

malam tadi ingat nak overnight . tapi tak boleh seyhh . ngantuk jugak . call si nenek kebayan tu tak angkat pulakk . baru nak buat ketupat . haha . khai penipu ! kata semalam sekolahh . ngekk ! pegi online pagi pagi . kau ingat aku bodoh ea ? pastu boleh pulak comment aku . malas aku nak layan . mulut macam mulut keling , cakap tak serupa bikin . mengong ! iyee iyee je kat ym cakap nak sekolah . bangla ! :D

ouhh bie . awak kenapa seyhh ? lain jea . kata nak call tapi takk jugak . takpelaa . saya faham . awak nak pegi sekolah kan . okayy no probs :D . saya harap awak berubah jadi macam dulu . terima kasih ;)

cik potato , saya saran kan awak couple jea dengan encik tomato tu :D .sebab saya rasa dia boleh jadi yang terbaik untuk awak . bolehh kan ? marzuki  <33 eyfaa . wakaka :D . aku doakan kau bahagia dengan tomato kau yea . haha . aku still teringat cerita pasal first love dia uu . sedihh maa ;(

* aku demam so tak tahu nak tulis apa . lantak lahh . otak dahh mengong . tengs :D